Jörgensen nr 2 Klar

Så var 2:an i min Jörgensen "collection" klar!!!





Detta är ett "Styla" Album, med "Standard Leather" (alltså äkta läder) på omslaget och den luktar underbart!!!
Ett "Cover inlay" mitt fram, där jag monterat en billd.



Vad gäller monteringen, vidhåller jag att bästa metoden är att först limma bilden på bladen och sedan fästa passepartouten ovan på med de förmonterade tejpremsorna.



Tjock å go!!!
Dryga 6 cm.



Förpackad i en riktigt snygg kartong.



Fast det här var inte jättesnyggt.
Eftersom passepartouterna var svarta med vit kärna, så lyser det vitt från sidan.



Lätt fixat!!!
En svart tusch-penna längs kanterna, så blir det snyggt.
yea!



Åsså var det bara det tråkiga kvar, STÄDA!!!
KOLLA HÄR HUR INNEHÅLLET BLEV
http://stdfotograf.se/gallerisida_presentation.html
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0