Detta är Sonia Jansson

Det är dumt att vara fördomsfull... men när jag idag åkte till Hällefors i Västmanland (är det väl) så hade jag inte väntat mig det här.....
Hällefors är ett samhälle ute i skogen 8 mil norr om Örebro, och här skulle jag besöka en ny kund "Sonia Jansson" som öppnade sin studio i sept 2008.

Jag såg hennes skyltfönster på långt håll..... och blev glad!
Jäklar...tänkte jag, såna bilder här ute....
Det finns nämligen en allmän uppfattning att moderna bilder inte funkar ute på vichan och små bruksorter.
FEL!!!
För Sonia har det funkat från dag 1.
Hennes verksamhet har gått runt från första månaden.
- Visst var det lite sämre nu i feb,mars,apr... men nu ringer det för fullt, säger Sonia.
Hon hade dock ett problem.... hon hade inte 1 ram i huset?!
Vårt samtal kunde låta så här....
-Gert... vad tror du passar till en sån här bild.
-Tja.... den här kanske?
-Neej... det måste vara större, bredare!!!
- Eh...ja.. Absolut!



Här är Sonia in action med kunder, alla var jättenöjda.
(Hon e byns gulleplutt)

Här är några bilder jag såg i hennes skylt.
(jag har lov att publicera dem)










Härligt va....

Till sist en bild på Sonias "yttre"



Utsidan... Jag gillar din skylt över dörren, Sonia! hehe
Du får säga till hyresvärden att han slänger lite puts på fasaden.
Och du... du måste få klart hemsidan!
Men hon bloggar i alla fall....

http://soniajansson.wordpress.com/
Keep up the good work!
//Gert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0