Workshop i Oslo 20:e Oktober

Fasen vad spännande..... blev just "godkänd" av David Beckstead, som är ansedd som en av de 10 mest stilskapande bröllopsfotograferna i världen just nu, att delta som "sidekick" under hans workshop på "Fotografiens hus" i Oslo i Oktober.
Jag fick typ, lämna in arbetsprover som han ville titta på, eftersom han hade haft en tidigare dålig erfarenhet av någon som inte hade svarat upp mot förväntningarna.
Jag länkade upp 4 album...... och väntade nervöst.
Fasen tänk om han sagt...typ, "Sorry but we have to find some more skillful"
Men så här sa han istället:

"Much better! I am fine with Gert’s albums. Let’s do it!

Så nu kan jag andas igen......

Jag skall alltså hålla ett 1 timmas seminarium om albumdesign, för "Norska Lundeby & Co".
Shit alltså.... nu måste jag vässa mig.
Vet inte ännu om det är hans eller mina bilder jag skall designa med.
Jag undersöker om workshopen är öppen för Svenska Fotografer också.
Här är en länk.
http://www.kunnskapinord.no/?p=61

Kolla & Njut!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0