Snart dags för Bröllopsmässor!!!

 Nu är det dags!!!
Skall ni uppdatera ert sortiment, med det finaste som går att få tag i, så är det dags att speca upp ett par album från "Jorgensen Albums", så att ni får hem dem i god tid!
Jag har själv en säsong bakom mig med dessa album, och min samlade erfarenhet har varit att jag lyft diskussionerna med brudparen till en helt annan nivå än tidigare.
Mitt dyraste album tidigare har jag tagit ca  10.000:- + fotografering.
I år har brudparen suttit och bläddrat och bläddrat i Jörgensen albumen, och varit hänförda av kvalitet och stil.
Prisläget har spänt mellan ca 3.500-18.000:- på alla mina albumen, och det är ju långt ifrån alla som köper Jörgensen, men om 18.000:- är för dyrt, så är plötsligt 10.000:- billigt, eller åtminstone "inte så faligt dyrt"



Så kom igen nu!
Jag hjälper er gärna att både få ned programvaran och att speca upp albumen, telefonsupport ingår alltså.
Börja med att ladda ned programvaran, som i grunden är gratis, och börja lek med den.
När ni vill ha en uppgraderingsnyckel (för att kunna exportera högupplösta bilder) så köper ni den av oss
ca 1500:-

Jörgensen Nedladdning:
http://jadesigner.com/ja/JAD_Home-JAD-Download.cms?ident=DOWNLOAD&analyticsLink=JAD_LeftNavbar

JAD installations-anvisning:
http://jorgensenalbums.com/jorgensen-albums/d/PDF_Files/WGGOJAF3311P6K77UZ292GONFN99Q9/BFVNUYVYQ9KJ73T.pdf/6+QUICK+STEPS+TO+DOWNLOADING+JAD.pdf?

JAD Intro-video
http://www.swpm.net/images/video%202008/Full%20Intro%20Video.wmv


Ha dé!!!
//Gert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0